Компанія Testo є лідером ринку вимірювальної техніки на всіх континентах із клієнтською базою, яка настільки ж різноманітна, як і асортимент її продукції: від невеликого бізнесу до потужних глобальних брендів. Замовниками продукції Testo є представники всіх рівнів бізнесу. Вимірювальні прилади, рішення та послуги від Testo надають їм впевненість і гарантують, що харчові продукти безпечні, системи опалення і кондиціонування працюють належним чином, а виробництва ліків виконується у суворій відповідності до стандартів. Це дозволяє замовникам продукції Testo підвищувати якість продуктів і послуг, економити час і ресурси.

У минулому році компанія Testo встановила черговий рекорд, збільшивши загальні продажі на 5,6%. Це дійсно той успіх, який значно перевершив очікування непростого минулого року, в якому почалася повномасштабна війна росії проти України.

Зростання продажів мало загальну тенденцію та поширювалося на всі бізнес-напрямки та регіони, в яких залучена компанія Testo. «2021 рік для Testo був дуже добрим з економічної точки зору. Той факт, що продажі у 2022 році зрівнялися з продажами попереднього року і навіть перевищили їх, є великим досягненням для всіх у групі», — повідомляє генеральний директор Буркарт Кноспе. Продажі вимірювальних приладів - основний напрям діяльності Testo, зміг зберегти успіх попереднього року і навіть трохи зріс на 1,5%. Як і очікувалося, більш нові бізнес-напрями Testo досягли двозначного зростання: індивідуальні послуги для промислових замовників, датчики та спеціалізовані галузеві вимірювальні рішення. Зокрема, напрямок датчиків був дуже успішним у 2022 році та збільшив продажі приблизно на 25%. У всіх регіонах світу, де присутня компанія Testo, було зафіксовано зростання. США знову стали найуспішнішим регіоном у 2022 році з найбільшими успіхами в галузі вимірювальних рішень та приладів.

Завдяки цьому, компанія Testo змогла не тільки повністю компенсувати збитки від припинення продажів на ринку росії та білорусі, а навіть збільшити загальні обсяги продажів на 5,6%.